تمامی محصولات با مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا میباشند، چنانچه در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
تمای محصولات موجود در سایت، دارای گارانتی های معتبر از بهترین شرکت های حال حاضر بازار ایران می باشند, پس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.
بعداز دریافت کالا و بازکردن جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش که شماره مکاتبه با وی در پایین همین صفحه است، اطلاع دهید. پس از 24 ساعت فروشگاه دیجیتالیا هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
مشتریان محترم توجه داشته باشد با گذشت مهلت 7 روزه جهت عودت کالا ، فروشگاه دیجیتالیا دیگر مسئولیتی بابت کالای معیوب شما را ندارد و بعد گذشت این مدت , باید خود شرکت گارانتی کننده در مکاتبه باشید.
نحوه مرجوعی کالا
جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش، میتوانید به شماره 09031823840 تماس گرفته و یا با همین شماره در واتس آپ درارتباط باشید.
بهتر است به صورت متنی، توضیحات مختصری از علت عودت کالا به همراه عکس محصول خود را ، برای کارشناسان ما ارسال کنید.
کارشناسان ما سعی خواهند کرد در اولین فرصت به موضوع مطرح شده از جانب شما رسیدگی کنند و نهایتا طی 2 الی 3 روز کاری نتیجه تست و بررسی رو به شما مشتری محترم اعلام خواهند کرد.
توجه داشته باشید در کالاهای نظیر لپ تاپ و موبایل مشکلات نرم افزاری و ریجستری شامل عودت کالا نمی شوند.
قبل از ارسال کالای عودتی خود ، حتما با بخش پشتبانی هماهنگ بفرمایید.
در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز میگردد.
هزینه ارسال کالا در صورت تایید معیوب بودن به عهده فروشگاه دیجیتالیا خواهد بود.